Bestellingen

Navigeer door onze winkel en bekijk de categorieën of gebruik de zoekbalk voor specifieke items. Klik op het product voor meer details.

Klik op de knop "Toevoegen aan winkelwagen" op de productpagina. Het item wordt automatisch aan uw winkelwagen toegevoegd.

Rechts boven aan de pagina zie je het pictogram van een winkelwagen. Klik erop om naar de winkelwagenpagina te gaan en je bestelling te bekijken.

Klik op "Afrekenen" in de winkelwagen. Volg de instructies om je verzendgegevens in te voeren en een betaalmethode te kiezen.

Na het plaatsen van je bestelling, neem onmiddellijk contact met ons op voor eventuele wijzigingen of annuleringen. We zullen ons best doen om te helpen!

Je ontvangt een orderbevestiging per e-mail met alle details van je bestelling.

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging met trackinginformatie via e-mail.

Nee, we hebben geen minimum bestelbedrag. Je kunt bestellen wat je nodig hebt.

Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We helpen je graag met eventuele vragen of problemen bij het plaatsen van je bestelling.

Betalen

Bij wifi-center.nl kunt u betalen via iDeal, Mastercard, Visacard en via bankoverboeking. Wanneer u wenst te betalen via bankoverboeking vragen wij u vriendelijk uw bestelnummer bij de betaling te vermelden. Na ontvangst van uw betaling zullen wij de bestelde goederen zo snel mogelijk naar u verzenden.

Als Belgische klant kunt u uiteraard ook betalen via Banontact.

Wanneer u een onderneming hebt in belgie, en dus in het bezit bent van een belgisch BTW nummer, dan kunt u bij ons uw aankopen doen zonder BTW. Hiervoor verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice via info@wifi-center.nl. wij kunnen uw account aanpassen zodat u op de juiste manier kunt bestellen. LET OP! u heeft hiervoor wel een acount nodig bij ons.

Mocht u de bestelling al geplaatst hebben dan kunt u een verzoek indienen voor het crediteren van het teveel betaalde BTW bedrag. Hiervoor brengen wij wel 6,95 in rekening, dit bedrag zal van de terugbetaling gehaald worden.

Verzending

Nederland

Voor bestellingen welke verzonden worden binnen nederland rekenen wij voor bestellingen onder de €100,-- een bedrag van €4,95 verzendkosten.

Belgie

Voor bestellingen welke verzonden worden naar Belgie rekenen wij voor bestellingen onder de €100,-- een bedrag van €6,95 verzendkosten.

Deze kosten rekenen wij om voor u de scherpste productprijzen te kunnen bieden. 

Uiteraard kunt u uw bestelling afhalen bij een DHL afhaalpunt. Bij het plaatsen van uw bestelling kunt u bij de verzendwijze aangeven naar welke locatie u het pakketje wil versturen.

Wanneer u uw bestelling geplaatst heeft voor 23.00 uur en wij uw artikelen op voorraad hebben zal deze dezelfde dag aangeboden worden aan de verzender. Zij zullen er zorg voor dragen dat hij zo snel mogelijk bij u geleverd zal worden. Echter kan het zijn dat vanwege de drukte uw bestelling vertraagd is. Helaas hebben wij hier geen invloed op en vragen u dan geduld te hebben en eventueel contact op te nemen met de verzender.

Retourneren

Als consument heb je het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit heeft gekregen.

Om gebruik te maken van het herroepingsrecht, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen van je beslissing de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor het modelformulier voor herroeping gebruiken, maar je bent hiertoe niet verplicht.

Om de herroepingstermijn na te leven, volstaat het om je mededeling betreffende het uitoefenen van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping

Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten die voortvloeien uit jouw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons aangeboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop wij het besluit tot herroeping hebben ontvangen, terug. We betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen je voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

Wij mogen wachten met terugbetaling tot we de goederen hebben teruggekregen of tot je aantoont dat je de goederen hebt teruggezonden, naar gelang wat het eerste tijdstip is. Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit tot herroeping hebt meegedeeld, aan ons te retourneren of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

Je bent aansprakelijk voor eventuele waardevermindering van de goederen als deze waardevermindering te wijten is aan het feit dat je de goederen op een manier hebt behandeld die verder gaat dan nodig was om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen te beoordelen.

Dat hangt af van de klacht. Soms wel en soms niet. Retourneer je iets binnen 14 dagen, omdat je iets verkeerd besteld hebt of het product niet aan de verwachtingen voldoet, dan zijn de retourkosten voor de klant. De kosten bedragen 6,95 en zullen van het te crediteren bedrag afgetrokken worden. Mocht een product binnen 30 dagen na levering kapotgaan, buiten de schuld van de koper om, dan vergoeden wij de retourkosten. Het defecte product wordt in dit geval wel altijd nog even getest op werkelijke defecten door ons. Mochten wij geen defect constateren dan zijn de verzendkosten alsnog voor de klant. We nemen dan altijd even contact met je op.

Om een retouraanvraag in te dienen dien je onderstaande stappen te doorlopen. Hou je originele ordernummer bij de hand. - Login op je account en ga naar mijn account- Klik links in het scherm op bestellingen. - In het midden verschijnen uw orders. Klik bij het ordernummer van je bestelling op de knop retourzending aanmaken.- Sroll naar onder en selecteer de producten en de reden van retour. Vermeld in het opmerking veld een duidelijke omschrijving bij een defect van het product. - Na het indienen van uw retour zending zullen wij de aanvraag beoordelen en in de meeste gevallen accepteren.- Na goedkeuring van de retourzending kan je het artikel met een uitgeprint retourformulier aan ons retourneren.

Als je geen account hebt kun je via deze link een retour aanvraag indienen. Je dient dan je bestelnummer en e-mailadres in te voeren.